Påsklov

 
Nu tänker jag sammanfatta mitt påsklov i meningar.
 
Jag har jobbat, på både donken och som barnvakt. Cash is King.
Jag har lagt alldeles för mycket pengar på mat. 
Åkt både skateboard och långboard med fina vänner.
Sovit alldeles för lite.
Spenderat en kväll i Rålis med grillning med ett mysigt umgänge.
Ätit, ätit och ätit för mycket påskmat.
Stannat uppe långt in på natten. 
Umgåtts med fina vänner.
Haft två riktiga familjekvällar när min storebror kommit på besök.
Solat.
Suttit på mitt berg och spelat gitarr.
Spelat monopol i konstant 3 timmar (y)
Spelat fotboll.
Fått sjunga med i låttexter med en för mycket cider i handen. 

Typ det. Säkert missat någonting men oavsett så har mitt lov varit himla bra. Trots att jag inte sovit
så mycket som faktiskt var mitt mål så har det inte gjort något. För jag har alltid haft något för mig
och det har aldrig känts tråkigt. Känns dock trist nu att behöva lämna ledigheten... Men om 5-6
veckor så är det faktiskt sommarlov. Så nu folk. Så blickar vi framåt! LET'S GO!
 
 
 
 
Vardag | |
Upp