29 frågor, tack o hej leverpastej

 

1. Har du ett par rosa string?
som alla andra tjejer så har jag nog det.  

2. Vad gjorde du inatt?
hade en brygghängskväll med Bianca, men sen gick jag hem o sov (y).

 
 

3. Hade du berättat för din föräldrar om du blivit gravid? 

då jag har väldigt lätt att prata med dom så skulle jag sagt det på en gång.

4. Hade du blivit glad om din kille friat till dig?
mjaaa i denna ålder hade jag nog fått lite ångest, men i framtiden, absolut! :))

5. Klackskor eller sneakers? 
SNEAKERS <3

6. Kjol/klänning eller jeans?
nu när det är sommar blir det oftast kjol alternativt klänning. 

7. Äkta hårfärg?
typ ljusbrunt och råttfärgat :s

8. Nuvarande hårfärg? 
ljusbrunt, slingor, med en brutal utväxt. vet ej vad jag har för hårfärg (y).

 

9. Frisyr?
nu? bulle mitt på huvudet.

10. Skostorlek?
I'M MRS. BIGFOOT. 40 häääär.

11. Civilstatus?
singel-pingel.

12. Har du någonsin vart kär?
yes det har jag nog.

13. Tror du på kärleken?
det tror jag verkligen.

14. Har du någonsin fått ditt hjärta krossat?
som liten, av en liten bajskorv men nu nääääe. 

15. Har du någonsin blivit kär i din bästa vän?
nej, och vad jobbigt hade varit.

16. Är du rädd för att starta ett förhållande med någon?
mja mjo lite kanske

17. Vild fest eller romantisk hemmakväll?
VILD FEST FTW, nejmen beror på vad jag är på för humör.

18. Telefonkontakt eller face to face?
face 2 face.

19. Har du någonsin velat ta livet av dig?
nej 

20. Har du någonsin gått på bio ensam? 
nääe , där går min gräns.

21. Saknar du någon just nu?
jaaa många! 

22. Är du glad? 
ÄR ALLTID GLAD. WOHO. LIVET ÄR TOPPEN. WOHO.

23. Har du någonsin blivit jagad av polisen? 
i min senaste dröm ja

24. Har du hund? 
ja två små minizar.

25. Tror du på spöken? 
i do

26. Skulle du vilja väga mer?
åh jaaa, så sexigt, nä.

27. Skulle du vilja dricka dig full nu?
kände lite spontant att det inte hade suttit helt fel ;´D

28. Kan du låta bli att prata i fyra timmar?
skulle nog tyvärr inte gå alltså.

29. Kan du vara på en fest utan att dricka?
denna lista <3 nä blir nog svårt. skoja. eller?

Random | |
Upp