Woho Niki uppdaterar!


Bara få av några saker jag varit med om sen sist jag blogga.
 
 
Mötte upp min finaste barndomsvän Frida för en hel del uppdatering om varandras liv. 
Hon är allt bra den här tjejen!
 

Tog tag i något jag alltid velat göra. Tog navelpiercing (y).

 
Jag och Tess bakade kladdkakor till vårt grabbgäng. Hur söta är inte vi?
 
 
Införskaffat mig ett par Vans. 
 
 
Ätit mängder med glass. Var med min franskagrupp på ett franskt café och åt världens godaste glass!
Min sista franska lektion.. Hemskt men ändå så skönt!!
 

Tagit mig upp från soffan på en hel del promenader på sistone. Otroligt skönt sätt att rensa tankarna.

 
Sett alla fina blommor och träd blomma nu när solen äntligen hittat ut från sitt ide. VÄLKOMMEN SOMMAR!
 

I förra veckan var jag med mitt jobb på en räkbåt och åkte runt i Nacka skärgård. Vart en jättefin kväll
med ett toppengäng som umgänge. Fick dansa och sjunga så jag blev supernöjd (y).


Systra mi och jag! 
Vardag | |
Upp